2013. június 6., csütörtök

haldoklom. nekem ez nem megy.
haragszom. nekem ez nem megy.
hitetlen hit. nekem ez nem megy.
hiány. nekem ez nem megy.

h
a
l
á
l
osan szeretni valakit
ba futni
ra ijedni
ra gondolni
on töprengeni
tól irtózni
os csendben ülni
nyugalomban várni
ra váltan bámulni
komolyan beszélni

nincs is ennek értelme, jelenleg. igyekszem köntörfalazni, és nem leírni, amit gondolok, mert csak megbánnám, és egyébként is, megmoccanni sem tudok. pedig kéne.

el kéne tűnnöm nem kéne érdekeljen mert őt se érdekelte a kurva életbe ő sehol sem volt én meg most itt vagyok ő nem vállalta én önként és dalolva én akartam ő nem én mindig ő soha én örökké ő még talán sem nekem mindig neki csak mostantól én sikítottam toporzékoltam hogy segítsen de semmi ő csak egy fél mondatot elejtett és már ott voltam félretéve mindent az életem a boldogságom a lehetőségeimet mert igazából így volt ez de tényleg és most nem tudom mit várok nem tudom miért mondom ezt én nem tudok semmit csak hogy mocsok az élet és nincsenek belsőszerveim és nem akarok enni nem akarok lenni ki akarok záródni radírozd ki a nevem a lapról mert felesleges mondd miért kellett nekem erről tudnom ha annyira kibaszottul nem számítottam miért kellettem én miért nem tudtál eltűnni ahogy mindig akartál miért kellett még jobban megszeretnelek miért kell hozzád kötnöm mindent és egyébként is milyen jogon zúdítottad a nyakamba milyen jogon vártad hogy segítsek milyen jogon kapaszkodsz belém és fogod a kezem hogyan képzelheted hogy ez így helyes hogyan van képed számítani rám annyi rossz után annyi fájdalom után hogyan van képed tükörbe nézni hogyan vagy képes bármire is miután ezerszer megmondtad hogy semmi vagyok és lám lám nézd csak most a legnagyobb semmi a leghaszontalanabb kis elkényeztetett fruska az értéktelen agyatlan hülye tart életben a kis megjátszós színésznőcske az egyetlen aki vállalja ezt aki vállal téged meg az életed az én kezembe az én semmit érő kezembe adtad az életed rajtam áll vagy bukik a sorsod nézd milyen ironikus az élet akár meg is ölhetnélek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése