2013. november 17., vasárnap

le akarok írni mindent, ki akarok írni magamból mindent. félmondatokat, akármit, de nem akarom hallani már magamban
fáradt vagyok, a fejem furcsa, a térdem fáj, azt kívánom, hogy ---, és fáj a gyomrom, tegnap alig ettem, bár a semmihez képest rémesen sok, ma is keveset, holnap csak kávézok, az üres erős, az üres szép és tiszta és jó
dühös vagyok, legbelül nagyon dühös - de már nem, már az sem merek lenni, már belül sem
pedig le szeretném írni, hogy én is érzek, és hogy erre gondolok, meg arra, hogy baszódj meg, de aztán eszembe jut minden, és látom, hogy igazad van, látom, hogy én vagyok a hibás, a bőrömre írnám, hogy BŰNÖS, igen, így kéne, a bőrömbe vésni minden betűjét a szónak
azt várod tőlem - nem várod tőlem - mindent - semmit - ezt és azt - ezt se azt se - nekem semmi sem elég - neked semmi sem elég - neked minden elég - te vagy a bűnös - ártatlan vagy - a véred nyoma a kezemen - a hóban - a fejemben - megöllek - én vagyok a bűnös - bűnös vagyok - bűnös - bűnös - bűnös
szenvedj
bűnhődj
azt várod tőlem, hogy rejtsem el magam, és én nem akarom - le akarom írni, hogy nem akarom, hogy baszd meg - de nem, nem, tudom, hogy az én hibám (nem tudom, hogy az én hibám)
meg kell alázkodnom, de csak kínkeservesen megy, és ismerem a szabályokat, a teljes alázat nem erről szól, ez álszent semmi, ez mocskos, ez dög,
engem
én
engem
én
nem érdemlem meg az életet - téged - semmit - senkit - hálátlan - dög - aljas - semmi
te mondtad - én mondtam - mindenki mondta - nem, nem, csak én (nem csak én)
hányok tőled
szeretlek, és már hiába mondom, a szó elveszett, keresem és nem találom, te azt várod tőlem, hogy megváltozzak, "elfogyott a türelmem" mondtad, és szerinted nem érdemeltem meg, hogy találkozz velem
mikor mondtam én ilyet neked?
ettől jobb? jobb? jobb? jobb most neked ettől? - ordítottam, a te hangod meg halkult, és akkor tudtam, hogy igazam van - néha tudom, hogy rátapintok a lényegre, de te makacs vagy és ugyanúgy ragaszkodsz mindenhez, ami a fejedben van, mint én - de nem, nem, nem, csak én vagyok a makacs (nem csak én vagyok a makacs)
azt mondtad, nekem semmi sem elég - neked mi az, ami elég lenne? én nem vagyok jó, nem vagyok elég jó - mégsem érezhetem magam így vagy úgy, nem sírhatok, nem fájhat, nem bánthat, nem, itt megőrülni csak neked van lehetőséged, itt a sírásért csak neked jár vigasz, itt csak érted létezik minden - én a szolgád vagyok, én alázattal és tisztelettel várom minden parancsodat, én függök tőled - te semmitől
nem vagyok semmi, nullánál is kevesebb, de nem csak a fájdalom, a düh, de még a félelem is tiltva van - azt hittem, te más vagy, azt hittem
te mindig itt leszel - te soha nem hagysz el - rád mindig számíthatok - benned megbízhatok - te elfogadsz - te értesz - te tudod - te elhiszed - mondd, ha beteg lennék, jobban szeretnél?
te visszajöttél volna érdekelt volna segítettél volna nyugodt lettél volna - fordítva, mondd, hogy működne? nem, nem, nem, tudom, hogy nem, működne (tudom, hogy nem működne)
fáj
fájok
elárultál, elhagytál, visszaharaptál
mocskos vagyok, tudom, istenem, én tényleg ezért sírtam undorító vagyok nincs jogom hozzá nincs jogom semmihez, esküszöm, hogy megszűnök, hogy mosolyba bújtatott semmi leszek, én leszek a semmid, olyan bárány, olyan pihepuha semmi, amilyet csak akarsz
azt hittem, te sosem kérnéd tőlem azt, amit mások
azt mondtad, én vonzottam be, én akartam hallani, amit mondtál (még az sem a te hibád, amit te saját magad mondasz), akkor arra miért nem gondolsz, hogy minden, amit az én számból hallasz, te akarod hallani, te látod magad bűnösnek - te látod magad - te - látod magad - te - látod - magad -
te látod magad?
elrontottál mindent, elvesztettél, ez már nem tudom, mi, ki, hogy, merre, de nem én, nem itt, nem úgy, mint akkor - vesztettél, tudd meg, a legnagyobb győzelmeddel vesztettél a legtöbbet
bűnös vagyok
bűnös
bűnös vagy
nem, csak én, csak én, én
én
én
harapj belém még egyszer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése