2014. május 5., hétfő

szét vagyok csúszva.
nincs is életem - nem csodálkoznék, ha egyik reggel nem - majdnem - egyáltalán nem - talán - többé - soha - többé soha - nem - nem - nem - nem, soha - már - nem - már soha nem - - -
nem csodálkoznék.

arra gondolok, hogy ne! - ne, ha! - csak azt - ne!
arra gondolok.
nélküle - ha ő nem - én hamarabb - nem maradok - engedem őt

- és közben nem érzek semmit

aggódom magam miatt, ha már más
ha már más - nem - kicsit - sem - egyáltalán - nem

- és közben várom a feloldozást

félek magamtól
megöl - öm - azt a lányt - engem - magamat - a tükörben - a torkához nyúlok vagy - felnyitom a testét - szétszakítom a lényeget benne - megőrjítem - őt - magamat - a lányt - ott, a tükörben - csak a fáradt szemem látszik

- belülről rothadok kifelé




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése